1396-11-21 12:20
400
0
50346
طی پیامی مشترک انجام شد؛

دعوت نماینده ولی فقیه در استان و استاندار گلستان جهت حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه گرگان و استاندار گلستان در پیامی از عموم مردم شریف و همیشه در صحنه استان جهت حضور پرشور در راهپیمایی یوم ا... ۲۲ بهمن دعوت کردند.

به گزارش گلستان ما؛ در پیام مشترک آیت الله نورمفیدی ، نماینده ولی فقیه در گلستان و سید مناف هاشمی، استاندار گلستان آمده است: حضور آگاهانه مردم در این راهپیمایی موجب تحکیم بیش از پیش نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواهد شد و ضربه ی سنگینی بر جبهه مستکبران و زورگویان جهان وارد خواهد آورد.

انقلاب اسلامی ثمره خون صدها شهید و فداکاری مردان و زنانی است که با رهبری عالمانه و الهی امام خمینی (رحمه الله علیه) به نتیجه رسید و حاصل آن، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گردید.

مبارزاتی که از سال 1342 و با اعتراضات سلسله ی جلیله ی روحانیت و مردم نسبت به قوانین نابخردانه و ظالمانه رژیم منحوس پهلوی آغاز گردید، توانست در 22 بهمن 57 انقلابی متفاوت از قیام ها، انقلاب ها و مبارزات جهانی را رقم زند.

جمهور ی اسلامی ایران در طول 39 سال گذشته همواره توانسته است با تکیه بر اصول تغییر ناپذیر خود، همراهی بی بدیل مردم و رهبری هوشیارانه امام راحل و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) از گردنه های سخت و دشوار عبور کند و توطئه های خبیثانه دشمنان را خنثی نماید.

اینجانبان ضمن تبریک به مناسبت سی و نهمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی از عموم مردم شریف، ولایت مدار و همیشه در صحنه استان جهت حضور آگاهانه و پرشور در راهپیمایی باشکوه یوم ا... 22 بهمن دعوت می نماییم و بر این باوریم که شرکت آحاد ملت در این راهپیمایی موجبات تحکیم بیش از پیش جمهوری اسلامی ایران را فراهم خواهد آورد و ضربه ای سنگین بر جبهه  مستکبران، زورگویان و بدخواهان ایران اسلامی وارد می نماید.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.